Treceți la conținutul principal

"Supă de pui pentru suflet de femeie"

Cartea "Supă de pui pentru suflet de femeie" face parte din colecţia de cărţi pentru suflet. Această carte cuprinde 101 povestiri pentru mângâierea inimii de femeie. A fost un dar pentru noi, femeile. Povestirile, grupate pe categorii, reprezintă experienţe personale ale femeilor, descriind momente de iubire, respect de sine, atitudine, căsătorie, sentimentul de a fi mama, înţelepciune, apreciere, legături personale care se ţes între generaţii. 
Vă ofer, din inimă fragmente din uimitoarea carte.
"Lacrimile cele mai amare vârsate la un mormânt sunt din cauza cuvintelor nerostite şi gesturilor nefăcute."
"Dragostea pe care o dâruim este singura pe care o păstrăm."
"Petrecându-mi timpul cu mama, am învăţat cât de important este să nu te mai grăbeşti. Am înţeles, în sfârşit, semnificaţia unei expresii pe care am auzit-o de un milion de ori: timp calitativ. Peggy a avut dreptate. Întâlnirile cu altă femeie chiar m-au ajutat în căsnicie. Au făcut din mine un soş şi un tată mai bun, şi, sper din tot sufletul, un fiu mai bun."
"Nu-ţi stă în putere să alegi cum sau când vei muri. Dar poţi hotărî cum vei trăi."
"Nu contează prin ce-ai trecut, de unde vii sau ce sunt părinţii tăi - nici statutul tău social sau economic. Nimic din toate acestea nu contează. Ceea ce contează este cum alegi să trăieşti, cum alegi să dai glas iubirii prin munca ta, prin familia ta, prin ceea ce ai dăruit lumii..."
"După cum văd eu lucrurile, indiferent câte lucruri cumperi, indiferent câţi bani faci, trebuie să păstrezi doar trei lucruri în viaţă, spuse ea. ...Unul, trăirile; doi, prietenii adevăraţi; şi trei, cea ce cultivi înlăuntrul tău."
"...îmi trăiesc viaţa conform acestei filosofii: "Spun întotdeauna mai întâi "da", şi după aceea mă întreb "Şi-acum, ce am de făcut ca să reuşesc?"
"Bogăţia experienţei umane ar pierde din bucuria împlinirii dacă n-ar exista şi obstacole de învins."
"Să-ţi fie dragostea mai tare decât ura sau mânia. 
Învaţă înţelepciunea de a face compromisuri, căci e mai bine să te îndoi un pic decât să te înfrângi.
Să crezi în bine, nu în rău.
Ţine minte că prietenia adevărată este baza oricărei relaţii durabile. Persoana cu care te căsătoreşti merită delicateţea şi bunătatea pe care le dăruieşti prietenilor tăi.
Te rog, transmite mai departe copiilor tăi şi copiilor copiilor tăi: cu cât se schimbă mai mult lucrurile, cu atât ele rămân la fel."
"Astfel că cel dintâi sfat pe care trebuie să-l ţină minte o femeie este să nu presupună niciodată că tipul înţelege că voi doi aveţi o relaţie."
"Acolo, sus, în zări albastre, zboară idealurile mele cele mai înalte. poate că n-o să reuşesc să le ating, dar pot să mă uit la ele şi să le admir frumuseţea, să cred în ele şi să încerc să le îndeplinesc."
"Cred că succesul începe când îţi întinzi Aripile - când începi să crezi în faptul că ai de ce să fii Apreciată, când ai încredere în Raţiunea ta, când începi să te Iubeşti, să ai un Plan în minte şi un Ideal de urmat. Atunci, chiar visurile imposibile devin realitate."
"...indiferent de cât ne simţim de singuri şi abandonaţi, undeva, cumva, cineva ştie şi îi pasă. Nu suntem, de fapt, singuri, niciodată."
"Dă-mi, Doamne, seninătatea
De a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba;
Curajul de a schimba ceea ce pot, şi
Înţelepciunea de a înţelege diferenţa."
"...am înţeles că viaţa nu se bazează întotdeauna pe răspunsurile pe care le primim, ci şi pe întrebările pe care le punem."
"De îndată ce te simţi prea bătrân să faci ceva, fă-o!"
"Şi cele mai minunate lucruri vor veni simplu, aşa mi se pare mie."

Lectură plăcută!





Comentarii