Treceți la conținutul principal

Raw Generation Expo

Duminică, pe 12 mai, la Bucureşti, a avut loc Târgul Raw-Vegan de Ligia Pop. Evenimentul Raw Geration Expo este o expoziţie cu vânzare unde sunt prezente firme din întreaga Românie care expun o gamă diversificată de cereale, seminţe, fructe oleaginoase, legume proaspete bio, cosmetice şi săpunuri hand-made, deserturi raw-vegane, uleiuri presate la rece, şi tot ce-ţi trebuie pentru un stil de viaţă sănătos. 

Ce este termenul de Raw-Vegan?
Raw Vegan este un stil alimentar care presupune consumul de mâncare vegetală preparată fără foc. Nimic procesat, nimic gătit, doar alimente în stare pură. Ci numai legume, fructe, fructe oleaginoase, seminţe, cereale, verdeaţă, alge, ulei presat la rece. Bucătăria raw-vegană urmăreşte păstrarea în stare naturală a tuturor elementelor nutritive din produse.

Târgul Raw-Vegan a intrat pe agenda mea din toamna anului trecut. Am decis sa merg şi la ediţia de primăvară a târgului. Când am ajuns la eveniment, dimineaţa, târgul abia începuse. La intrare erau standurile restaurantelor cu mâncare raw. Ediţia din acest an a fost mai amplă, mai interesantă şi diversificată, au participat peste 80 de expozanţi, a avut loc o prezentare de modă cu rochii confecţionate din fibre naturale, concursul de gătit raw şi numeroase prezentări culinare ale firmelor.


Mi-am luat o cremă hand-made de la Raftul cu Miresme, un gomaj natural pentru faţă de la Mnoela, un deodorant pentru corp de la SaBio
Am trecut pe la standul SanoVita de unde mi-am procurat cereale Quinoa, cei de acolo mi-au dat şi broşuri foarte utile cu reţete şi articole despre sănătate. I-am cunoscut pe cei de la Via Naturalia, care s-au arătat foarte deschişi spre dialog, am aflat lucruri interesante despre cultura cerealei Quinoa şi nu numai. Am trecut şi pe la standul Uleiului de Avocado, al Dl Nick (l-am cunoscut toamna trecută la acelaş târg). Am cunoscut trei fete drăguţe şi amabile de la Arganic Essenţial, care mi-au vorbit atât de frumos despre uleiul de argan şi am probat o cremă de mâini. 
Atracţia târgului a fost un robot de bucătărie, numit Thermomox şi supranumit "Cea mai mică bucătărie, mai deşteaptă din lume!", cumulează funcţiile a peste 10 într-o unitate compactă. La standul lor am mâncat îngheţată vegană, preparată din fructe congelate cu ajutorul robotului "minune". 
Mi-au atras atenţia cei de la Green Life, BioMania, BioLifenu am apucat să discut cu ei, dar sper că pe viitor vor mai fi ocazii. 

Unde mă opream, vedeam şi auzeam ceva interesant, la cei de Candelis am descoperit lumânări din soia, care emană un miros plăcut si luminează noaptea. 
Cel mai emoţionant moment a fost la standul Satya - Restaurant raw-vegan, cu specific indian, la care am cunoscut o bătrânică emoţionată până la lacrimi de întâlnirea cu o fată din Basarabia, ma invitat din toată inima să-i vizitez localul din centrul Bucureştiului, dar la care nu am reuşit să ajung încă.
La Târg i-am cunoscut pe cei de la Active Life, am beneficiat de o consultanţă şi un masaj japonez la spate, acum mă simt mult mai bine, dureri în partea lombară nu am. Tot de la ei am aflat legătura între boală şi psihic, fiecare problemă de sănătate are o legătură directă cu frica, blocajul emoţional, răzbunarea, frustrarea, tensiunea, etc, dar despre asta şi alte lucruri interesante aflate în cadrul expoziţiei într-o serie de articole, aici pe blog.

Comentarii



  1. Stimate Domn sau Stimata Doamna

    Am descoperit cu totul intamplator ca Ligia Pop, "autoare" (?!????) de carti de alimentatie naturista mi-a plagiat in articolul ei "Cum ne afecteaza radiatiile electromagnetice?" publicat la data de 25 aprilie 2012 la adresa http://ligiapop.com/2012/04/25/cum-ne-afecteaza-radiatiile-electromagnetice/ un fragment din articolul “Introducere in Terahertz Imaging” pe care l-am publicat mai demult pe site-ul Wordpress la adresa http://federatiaacademicaaoamenilordestiinta.wordpress.com/2011/06/17/introducere-in-terahertz-imaging/ la data de 17 inie 2011. Mai jos este redat fragmentul din articol pe care l-a plagiat :

    "Undele teraherziene (1 THz = 1012Hz), denumite de asemenea “unde submilimetrice” si “raze T” (“T-rays”, în limba engleză), sunt definite ca undele electromagnetice ce aparţin domeniului de frecvenţă/lungime de undă de la 0.1 THz (3000 µm) la 10 THz (30 µm). Alţi autori se referă la undele terahertziene ca la undele electromagnetice care se întind de la 0.3 THz (1000 µm) la 3 THz (100 µm). Acestea sunt doua dintre cele mai comune definiţii ale domeniului de frecvenţă/lungime de undă ale undelor terahertziene.

    Radiaţia eletromagnetică cu frecvenţa ν =1 THz are o lungime de undă λ = 300 µm, un număr de undă σ = 33.3 cm-1, şi o energie fotonică E = 4.14 meV. În consecinţă, fiecare dintre cele două domenii de frecvenţă menţionate mai sus corespund la două domenii de lungime de undă, număr de undă și energie fotonică. Conform acestor definiţii, radiaţia terahertziană aparţine „breşei terahertziene” („terahertz gap”, în limba engleză), care este localizată între domeniile de frecvenţa/lungime de undă ale microundelor și undelor infraroşii din spectrul electromagnetic. Domeniul undelor terahertziene se mai denumeşte astfel întrucât în trecut tehnologia pentru generarea și detectarea undelor terahertziene nu a fost dezvoltată în mod egal cu tehnologiile deja disponibile pentru domeniile de undă şi lungime de undă ale microundelor și undelor infraroşii."


    Cu respect,

    STOIAN Gabriel

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu