Treceți la conținutul principal

"Poveştile unei inimi"

Hristos a înviat!
Astăzi, în zi de Paşti, când toată lumea e la iarbă verde, m-am cufundat în citit printre rândurile unei cărţi frumoase. 
Autoarea spune că e o carte pentru fetele singure. Eu, vă spun că e o carte pentru toate fetele, poate mai puţin pentru cele fericite.
E o carte care te ajută să găseşti răspuns la întrebările tale. E o carte  care îţi răscoleşte amintirile. E o carte la care vreau să mă întorc.

"Altfel spus, o iubire neîmpărtăşită nu este simptomul unui defect iremediabil, al unei lipse acute de farmec, umor sau frumuseţe, ci este, pur şi simplu, o chestiune de chimie. Nu toată lumea trebuie să mă iubească şi nu e problema (şi cu atât mai puţin vina) mea dacă nu se întâmplă."

"M-am transformat într-o contabilă a echităţii amoroase măsurate în minute, zile, sms-uri sau e-mailuri, care - deşi nu sună romantic - spun mai multe despre sănătatea unei relaţii decât toate declaraţiile de dragoste la un loc. (...) Timpul  înseamnă, în cele din urmă, dragoste şi este supremul cadou al zilelor noastre, mai preţios decât orice bijuterie sau declaraţie pompoasă de iubire."

"Dac-ar fi să iei de-a gata un singur adevăr fundamental al vieţii, ia-l pe acesta: nu vei ajunge să îmbătrâneşti decât alături de bărbatul cu care ţi se potrivesc... poveştile."

"La pocher ţi în afaceri câştigă jucătorul care-şi ascunde cel mai bine emoţiile. În dragoste, câştigă doar acelea dintre noi care nu-şi ascund adevăratele aşteptări."

"Ca să ajungi la linia de finiş cu zâmbetul pe buze, nu trebuie să alergi, ci doar să mergi la pas, ca şi cum ai face o plimbare în jurul lacului. Singura unitate de măsură care contează, dincolo de timp şi de viteză, este ritmul inimii în faţa frumuseţilor lumii. Iar bucuria sinceră, fie ea şi una măruntă, de duzină, nu poate fi niciodată o pierdere de vreme."

"Uneori e mai greu sî înveţi să fii fericit după ce ai învăţat să fii puternic."

"Adeseori avem impresia că oamenii pe care-i iubim ne ridică în braţe ca să ne protejeze. Apoi ne dau drumul şi realizăm că au făcut-o doar ca să ne ameţească mai bine."

"Singurul meu secret în reuşita unei relaţii era ca el să mă iubească într-adevăr."

"... un bărbat care să aibă curaj să urce pe piedestalul lui cu mine de mână."

"... pentru oamenii singuri, "mi-e dor de tine" este suprema declaraţie de dragoste."

Sunt doar căteva fragmente din cartea "Povestile unei inimi" de Diana-Florina Cosmin, care în luna aprilie a lansat cartea şi la Chişinău, la invitaţia "Clubului Nostru"

Comentarii