Treceți la conținutul principal

KIMBO - tradiţie napoletană

Invitaţia de a savura o cafea de calitate nu poate fi refuzată niciodată, mai ales dacă momentul este asociat cu una din întâlnirile Health Beauty BloGspot
La ediţia din luna mai, i-am cunoscut pe cei de la KIMBO Moldova, despre care v-am scris aici, dar am promis să revin cu un articol despre cafeaua adevărată. 
După acea întâlnire mi-am schimbat radical părerea despre cafea. Am învăţat să prepar corect o cafea bună, dar mai ales am aflat lucruri interesante despre beneficiile cafelei adevărate. 

Pentru cunoştinţe generale, e bine să ştiţi că cafeaua este consumată în mod curent din sec al XV-lea, are proprietăţi stimulante prin conţinutul în cofeină şi antioxidante prin fitonutrienţi. Cafeaua creşte cu 10 % viteza de transmitere a informaţiilor spre creier, atenuează semnificativ scăderea concentrării şi moleşeala, ameliorează timpul de reacţie, creşte forţa, atenţia şi eficacitatea. 
Cu 2-3 ceşti de Cafea Espresso pe zi suntem mai deştepţi şi mai capabili de a duce la bun sfârşit activităţile fizice sau intelectuale, iar stările depresive şi anexietatea sunt ameliorate. Un Espresso se prepară din 7-7,4 gr de cafea măcinată. Temperatura apei trebuie să fie de 90-95 grade Celsius. Volumul unui Espresso este de 25 ml de cafea. 

Conţinutul caloric al cafelei neîndulcite este zero.

De asemenea, este bine să ştiţi, că cafeaua KIMBO este un brand 100 % italian, originară din oraşul Napoli. Este cea mai bună cafea italiană de Sud şi Espresso. De peste 50 de ani, cafeaua Kimbo îi încântă pe consumatorii săi. 
Un gust deosebit, o aromă inconfundabilă, o tradiţie napoletană. Dispune de o gamă variată de sortimente, Casa Cafelei Kimbo Moldova este gata să satisfacă capriciile oricărui client. 
Acum aveţi ocazia de a servi această cafea chiar la Chişinău, sec. Buiucani, str. Ion Creangă 84/2. 


Comentarii