Treceți la conținutul principal

Adevărul despre Relaţiile Publice

Prima zi din weekendul care tocmai a trecut mi-a adus sfaturi şi informaţie utilă despre Relaţiile Publice de la Ludmila Andronic, director al Asociaţiei Profesioniştilor în Comunicare şi cel mai "bun om de PR" din ţara noastră. 
Totul datorită proiectului "Leaderă şi Feminină" destinat tuturor femeilor care doresc să înveţe şi să implementeze în practică cele învăţate. 
Fără nici un pic de aroganţă, prin cuvinte simple, pe înţelesul tuturor şi pe alocuri cu puţin umor, Dna Andronic a povestit adevărul despre Relaţiile Publice şi cum să ne creăm o imagine.
Din ceea ce ne-a prezentat Ludmila Andronic, am ales să scriu câteva reguli bune de urmat. 
"Nu există PR alb sau negru, este pur şi simplu PR."

"Rolul Relaţiilor Publice este de a creea o imagine pozitivă firmei, persoanei, ţării/localităţii sau unui produs/serviciu."

"Relaţiile Publice răspund de atitudine."

"Despre concurenţi se vorbeşte ca despre morţi: sau de bine sau deloc."

"Niciodată un specialist în PR nu vorbeşte de rău compania în care  a lucrat, orice s-ar fi întâmplat."

"Relaţiile cu presa se bazează pe încredere şi pe modul în care reuşeşti să provoci sau interesezi presa."

"Organizaţiile care doresc să sponsorizeze campanii de binefacere, festivaluri, acţiuni culturale, educaţia etc. trebuie să aibă o strategie bine gândită. Trebuie să ştie de ce au nevoie cei pe care vrea să-i ajute."

"Responsabilitatea Socială Corporativă  (CSR) nu este similară cu acţiunea de caritate. CSR-ul vizează grija faţă de proprii angajaţi, faţă de produs sau serviciul prestat şi respectul faţă de clienţi."

"Nu vă temeţi să visaţi sau/şi să eşuaţi."

Despre ce am discutat în cea de-a doua zi a seminarului, când l-am avut ca speaker pe Iurie Bădicu, urmează să aflaţi în următoarele zile. Până atunci intraţi pe pagina de www.facebook.com a proiectului.

Comentarii