Treceți la conținutul principal

"21 de motive pentru care afacerile cresc"

Recent am participat la un seminar prezentat de Lorand Soares Szasz de la Coaching 4 you şi organizat de Evenda. Mi-a plăcut foarte mult prezentarea, unele idei chiar sunt  interesante şi utile, urmează să le aplic în practică.

În continuare voi enumera cele 21 de motive prezentate.
1. Atitudinea pozitivă - nu dispar problemele, dar îţi permite să mergi mai departe.
2. Responsabilitate - avem nevoie de oameni responsabili.
3. Disciplină - să faci totul 100 la 100. Fă o listă cu cinci lucruri pe care să le faci în fiecare zi în mod disciplinat şi care înseamnă succes pentru tine.
4. Recunoaştere - sunt recunoscător şi sărbătoresc lucrurile pozitive.
5. Gândeşte mare - să gândim multilateral şi să avem multiple surse de venit. Chiar dacă asta, înseamnă să mai deschizi o afacere pe lângă cea pe care o ai acum. Frica - aşteptări false care par reale.
6. Învaţă înainte de a câştiga - vrei mai mult, învaţă mai mult. 
7. Ai grijă de clienţii tăi - promite puţin, livrează mai mult! Fiecare client, ce îl face să vorbească despre tine e să fie surprins.
8. Visează, ţinteşte, planifică şi acţionează 
- toate lucrurile încep de la un vis
- fă o listă cu lucrurile pe care vrei sa le faci în viaţă
împarte ţinta în bucăţi şi transformă ţintele în planuri
- nu o să fie niciodată timpul potrivit, nu mai amâna, acţionează!
"Banii nu schimbă omul, banii amplifică ce este în El. Depinde cum îi folosim."
9. Formula succesului - a fi x a face  =  a avea.
Defineşte prima dată ce vrei să ai, după care defineşte ce trebuie să faci ca să obţii, cum trebuie să fii şi ce trebuie să ştii.
10. Construieşte o echipă fantastică - angajaţi oameni mai buni decât voi. Investeşte în echipa ta!
11. Fii diferit - oferte unice de vânzări şi/sau garanţii.
12. Pârghii - cât mai mult cu cât mai puţin. Fă o muncă o dată şi fii plătit pentru totdeauna.
13. Campania de Marketing - trebuie testată şi măsurată.
14. Cost de achiziţie vs timp de viaţă - răspundem la întrebările: 
- cât ne costă un client;
- pe ce dă banii;
- ce se poate elimina şi scade din cost;
- cât timp stă la tine clientul.
15. Şasiul afacerii - Nr. de contracte x Procent de conversiune (procentul de clienţi care realizează o acţiune dorită) = Numărul de clienţi. 
Cel mai important este procentul de conversiune, care duce la creşterea profitului. 
Firmele se fac pentru profit, nu pentru cifra de afaceri. 
Discount - cel mai prost, mănâncă din profit.
16. Regula 10 x 10 = 100% - stategii multiple de a avea clienţi.
17. Marketing eficient înseamnă Marketing ţintit - ce fac potenţialii clienţi? Unde se află? Nu este o strategie pentru toată lumea, de aceea le segmentăm (pe zone, vârstă, ocupaţie, etc.)
Mergem acolo unde sunt clienţii nostri.
18. Creează relaţii - cu firme, clienţi, marketing încrucişat, etc.
19. Anotimpurile afacerii - orice afacere are un ciclu similar cu anotimpurile (vara, iarnă, primăvară şi toamnă). 
20. On-line media
- Pagină web (pune conţinut original, optimizaţi site-ul)
- Facebook-ul este o bază de date interactivă, nu reţea de socializare.
- Blog (educi gratuit clienţii tăi, îţi creşte credibilitatea)
21. Acţiune - Informaţia nu este putere...e doar putere potenţială. Dacă nu faci nimic cu ea, nu are nici o valoare.
"Timpul este limitat, iar banii nu!"
"Oamenii cu adevărat mari, te fac să simţi că şi tu poţi deveni mare." by Mark Twain.


Comentarii