Treceți la conținutul principal

"Amintiri în Alb şi Negru"

Cea de-a 17-a ediţie a evenimentelor organizate de "Clubul Nostru" l-a adus pe Dan Negru din nou în Moldova. 
După întâlnirea cu femeile de la Clubul Nostru din decembrie 2012, Dan Negru a revenit pentru a-şi lansa cartea - "Amintiri în Alb şi Negru". 
În carte, cunoscutul prezentator dezvăluie admiratorilor săi scurte întâmplări despre oamenii care l-au impresionat sau marcat de-a lungul timpului în munca sa de jurnalist. 
"Cartea este o jucărie, pentru că eu nu mă consider scriitor. Scrisul nu e pentru mine, nici nu vreau să intru în lumea literară, n-am pregătirea. Este mai mult o carte de bancuri adevărate. Nici nu ştiu cât costă cartea, eu le-am zis celor ce se ocupă de vânzarea cărţii să doneze veniturile din vânzări unei Fundaţii de Binefacere, eu vreau să cred că ei donează", a spus showmanul.
Timp de trei ore, cât a durat întâlnirea cu femeile din Moldova, Dan Negru a povestit fragmente din carte, întâmplări haioase din experienţa sa de om de televiziune. 
Dan a precizat că-i plac foarte mult oamenii de la noi, mai ales femeile, pentru că sunt elegante şi inteligente.
"Se spune că scaunul pe care stai să nu fie niciodată mai înalt decât teancul de cărţi pe care l-ai citit", a spus Dan.
În Moldova, cartea lui Dan Negru, poate fi procurată cu 100 de lei.


Comentarii