Treceți la conținutul principal

"Pomul Vieții" - noul brand turistic al R. Moldova!

Astăzi, 20 noimebrie 2014, la Muzeul Național de Etnografie și Istorie Naturală, a fost lansat brand-ul național al industriei turismului în R. Molodva, cu suținerea proiectului USAID CEED II. 
 
Cei de la "Publicis", agenția de publicitate care a elaborat logo-ul și sloganul, au făcut un studiu pornind de la premisa că, simbolul trebuie să fie expresiv, polivalent și inspirat din specificul local. Pentru acest studiu au fost susținuți de către "Muzeul Național de Etnografie și Istorie Naturală", care le-au oferit diverse materiale folclorice: floare de busuioc, ornamente naționale, prosob, tradafir de la Moldova, pomul vieții.


"Pomul Vieții", simbol al culturii naționale, a fost ales să reprezinte valorile și specificul turismului în R. Moldova: ospitalitatea, naturalețea, sinceritatea și autenticitatea. 


Sloganul turistic, "Discover the routes of live" (Descoperă drumurile vieții), îndeamnă vizitatorii să urmeze calea spre noi descoperiri, prin gastronomia, vinul, ospitalitatea și tradițiile moldovenești. În Moldova, orice drum ai alege dai de o experiență unică, astfel s-a născut noul brad turistic al țării noastre.


Fiecare linie, terminație (ramificație), literă, motiv simbolizează ceva. 
Litera M - reprezintă pământul roditor al Moldovei.
Liniile verticale - reprezintă drumurile țării care urmează a fi descoperite.
Terminațiile - arată fructele, florile, obiceiurile, vinurile, gastronomia, ortodoxia.
Floarea din mijloc - "trandafir de la Moldova".


Mie îmi place foarte mult logo-ul țării noastre, chiar peste așteptări. E multicolor, ușor de memorat, autentic, original. Mai ales că, arată foarte bine și pe materialele promoționale, pe care le putem purta oriunde.




Comentarii