Treceți la conținutul principal

Atelier de Feminitate - Pictura pe sticlă

La mijloc de octombrie, într-o zi însorită de duminică, am fost invitată la un atelier de Pictură pe sticlă, organizat de echipa de la Atelier de Feminitate - care are menirea să învețe femeile să-și descopere latura creativă prin confecționarea unor accesorii și obiecte de decor despre care credeau că nu le pot face. 


Pictura pe sticlă este o modalitate inedită de a înveseli aspectul unui obiect, cum ar fi o vază, un bol, un pahar, o farfurie. Noi, la atelier, am învățat pas cu pas cum se pictează un bol. Nu este greu, doar că trebuie multă răbdare, ceea nu nu-mi lipsește.



După ce am finisat de pictat bolul, am avut parte de un prânz pregătit cu drag de cafeneaua Amarcord din produse italiene oferite de Casa Rinaldi în Moldova.



De asemenea, am socializat, ne-am relaxat, mi-am descoperit un nou hobby, iar la final am mers acasă cu un bol pictat de mine, cu o sticlă de vin alb sec de la "Sălcuța", o cremă naturală de la Antos, produse pentru un plus de savoare în bucătărie de la "Casa Rinaldi în Moldova" și un scrab de corp de la "Relaxa Aromatherapy".

Pe durata atelierului, fetele sunt asigurate cu materialele necesare. 

Puneți un "like" pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/AtelierdeFeminitate?fref=ts, pentru a fi la curent cu viitoarele ateliere creative. 


Comentarii