Treceți la conținutul principal

"Născut în Moldova"

A avut loc a doua ediţie a Cuptorului Blogosferic. Un eveniment dedicat bloggerilor din Moldova. Organizat la iniţiativa unui băiat, cu intenţii bune, pe nume Eugen Luchianiuc
Forumul a început cu o discuţie interesantă dintre Directorul General Moldcell şi bloggeri. Astfel, am vorbit despre serviiciile şi acoperirea companiei, Moldova, portabilitate, mâncare, dar şi despre responsabilitatea socială în diverse proiecte naţionale.
Apoi, a urmat activitatea cea mai interesantă şi pricipalul motiv pentru care ne-am adunat la Complexul Istorico-Natural "Orheiul Vechi", locul unde s-a desfăşurat evenimentul.
Propunerea de proiecte sociale ce pot fi implementate de bloggeri. După prezentarea a patru idei propuse de cele patru echipe de bloggeri, a urmat votarea pe internet, echipa care acumula cele mai multe like-uri era învingătoare. Măria sa publicul a decis că cea mai bună idee aparţine echipei formată din Nicolae ApostuAna Gorea şi Natalia Munteanu. Ideea constă în promovarea şi informarea societăţii despre Legea "2 %" - tu decizi către care ONG sau proiect social vor merge cele două procente din impozitul tău pe venit, dar mai multe informaţii detaliate vor urma într-o serie de articole aici, pe blog. Până atunci urmăriţi prezentarea echipei aici. Ideea invingătoare este susţinută financiar de Fundaţia Edelweiss, care ne-au oferit un grant de 5000 de lei. 
În a doua parte a cuptorului, am avut parte de o degustaţie de vinuri selecte de la cele mai bune companii vinicole, oferită cu mult drag de Ghilda Vinurilor Moldoveneşti şi Asociaţia de Sommelier din Moldova

Vinul bun "pofteşte" la o masă potrivită, de asta a avut grijă cei de la Rogob, care ne-au oferit frigărui şi mici gustoşi.
Ce fel de tabără fără tradiţionalul rug şi dormitul în saci. Cei de la Ministerul Apărării au avut grijă să ne ofere saci de dormit, pentru un somn liniştit şi cald.
A doua zi de forum a culminat cu o excursie prin satul Butuceni şi locurile stâncoase ale Orheiului Vechi.

Cam astea am avut a spune despre prima mea participare la Cupotorul Blogosferic. Am cunoscut oameni noi şi interesanţi şi am revăzut Orheiul Vechi. Mulţumesc organizatorilor!

Comentarii