Treceți la conținutul principal

Expoziţia Raw Vegan

Duminică, 7 octombrie am participat pentru prima data la Expoziţia Raw Vegan care are loc la Bucureşti în incinta Hotelului Rin Grand.  Organizată de Ligia Pop, cea care promovează în România un alt stil de mâncare - raw food sau alimentaţia raw vegană fără foc. Denumirea de raw vegan înseamnă alimentaţia vegană fără foc, fără ingrediente de origine animală, ci doar vegetală, în care alimentele de bază sunt: legumele, germenii şi vlăstarii, seminţele şi nucile, fructele naturale.
 Am auzit de stilul de alimentaţie raw-vegan acum un an în urmă, chiar de pe blogul Ligiei Pop, dar am descoperit cu adevărat bucătăria raw în urmă cu o săptămână. Nu am avut ocazia să gust din toate specialităţile culinare expuse în cadrul expoziţiei, dar cele pe care le-am gustat, în special deserturile, mi se par deosebite. 
Am avut ocazia să aflu mai multe despre acest stil de viaţă participând la ateliere de frumuseţe, prezentări de preparare a bucatelor raw-vegan şi seminare informative desfăşurate în cadrul expoziţiei. Pe lângă cofetăriile raw au fost expuse creme hand-made pentru ten, mâini şi corp, pe bază de ulei volatil, unt, nuci, migdale, miere, ceară, etc. 
A avut loc lansarea cărţii "Reţete Vegane Fără Foc" de Ligia Pop. O carte ce cuprinde 80 de reţete pline de gust şi savoare. Această carte este dedicată întregului public care îşi doreşte să-şi îmbunătăţească stilul alimnetar, nu doar celor care vor să elimine produsele animale sau să mănânce în totalitate crud. Alimentaţia raw vegan (se pronunţă ro-vigăn), termen tradus ca şi "alimentaţia vegană fărp foc". Această carte curpinde variaţii şi combinaţii corecte din punct de vedere nutriţional şi pentru toate gusturile. De la lapte, pâine, pateuri, brânzeturi din nuci, maioneză, legume, deserturi sănătoase.

Comentarii