Treceți la conținutul principal

Andreea Esca: "Este nepoliticos să întrebi pe cineva ce salariu are."

Emblema ProTV București, Andreea Esca a venit pentru prima dată la Chișinău, sâmbătă, 9 mai. De Ziua Europei am întâlnit-o la Clubul Nostru, îmbrăcată într-o rochie-ie semnată de Valentina Vidrașcu. A vorbit despre carieră, familie, prieteni, valori și cartea care a scris-o - "Ce-am făcut când a tăcut", un titlu sugerat de Lucian Mândruță, care mi s-a părut simpatic și potrivit. Cartea conține o serie de povești și amintiri din viața jurnalistei, scrise cu cuvintele ei, așa cum nu le poate spune la știri. 
Să vă spun ce a rămas în mintea mea după acest frumos eveniment. 


"Prietenia nu este o stradă cu sens unic. Trebuie să aibă două sensuri, întotdeauna."

"Când vine vorba de salariu, le spun că, eu chiar așa cred, este nepoliticos să întrebi pe cineva ce salariu are. Eu în viața mea n-am întrebat pe nimeni ce salariu are și mai mult decât atât, nici nu mă interesează."

Cu Alexandre Eram, soțul ei, un francez drăguț, s-au întâlnit la o petrecere la Paris, acum 20 de ani în urmă. În general despre cuplu, Andreea zice că e ca într-o loterie în care ea a tras "un bilet norocos". Pentru a fi fericiți într-o familie, cei doi trebuie să fie diferiți, dar să aibă puncte comune, valori comune și să știe a face compromisuri nu foarte mari. E important să se susțină reciproc, să se adapteze la nevoile celuilalt. "Dacă îi zic soțului meu că trebuie să mergem la Chișinău, el merge pentru că așa vreau eu. Și invers, lui Alex îi place foarte mult arta, merg cu el prin diverse galerii de artă, chiar dacă eu nu sunt pasionată de artă."

"Mergeți la petreceri. Acolo eu am întâlnit oameni cu care am legat prietenii și colaborări frumoase. Întotdeauna apare un om nou, se întâmplă ceva."  


La cum reușește să arate atât de bine la 42 de ani: "n-am nici un tabiet, n-am nici o disciplină. Nu fumez și nu beau alcool. Folosesc o cremă contur pentru ochi și una hidratantă pentru ten."

"Dacă faci un lucru îl faci perfect."

"Cele mai mari lucruri se fac în echipă. Nu cred că cineva poate să facă totul de unul singur."

"La ProTV mă ține fidelitatea. De fapt, eu am ceva cu acest cuvânt, de 20 de ani mă tund la aceeași femeie." 

"Banii îți răpesc libertatea. Dacă vrei să ți-o distrugi, fă mai mulți bani decât ai nevoie."

Andreea Esca este o femeie deschisă, energică, luminoasă. Îi plac vacanțele foarte active. Este simplă, sinceră și devotată. 

Comentarii