Treceți la conținutul principal

Miracol înainte de Crăciun

"În tot ceea ce fac mă las în mâna lui Dumnezeu" - Paula Seling


Mă număr printre persoanele care urmăresc cu plăcere evoluția artistei încă de la începuturile carierei sale. Paula Seling este un artist adevărat, dintre cei care îmbină talentul cu modestia și linia melodică cu textul bine gândit. Pare o ființă fragilă și foarte puternică în același timp, sensibilă și naturală. Sunetele clare și nechinuite ale vocii, pacea interioară pe care mi-o transmite, mă fac de fiecare dată s-o ascult fără întrerupere, cu greu renunț a o mai asculta. 

Însă, niciodată nu am avut ocazia s-o ascult într-un concert, chiar dacă îmi doresc de câtiva ani încoace. Parcă, într-un gând cu mine, Compania Art Bis o aduce la Chișinău pe Paula Seling și Band într-un concert LIVE înainte de Crăciun, cu genericul "Miracol de Crăciun".  

În ajunul Sărbătorilor de Iarnă, avem ocazia să ne umplem sufletele de pace și lumină, la cel mai de suflet spectacol al acestei ierni!!! 

Concertul va avea loc la Filarmonica Națională "Serghei Lunchevici", pe data de 16 decembrie 2014, ora 19:00. Biletele se vând atât la casa Filarmonii Naționale, cât și on-line pe https://iticket.md/event/paula-seling-band-miracol-de-craciun/. Un bilet la balcon costă 150 lei, iar la parter costă 200, 250 și 300 lei. 

Link-ul unde puteți viziona promo-ul concertului cu Paula Seling: https://www.youtube.com/watch?v=awDHXOEkVi8

Comentarii