Treceți la conținutul principal

Avantajele publicității în Ziarul NAȚIONAL

Ziarele au început să fie folosite ca mijloc de publicitate la sfârșitul sec. XIX, fiind până la apariția televiziunii cel mai important mijloc de publicitate. Chiar dacă ziarul este unul dintre cele mai vechi și importante surse de informare și publicitate, în prezent, publicitatea în presa scrisă este luată mult prea puțin în considerare de către agenții economici. 
Am decis să mă documentez și să scriu despre avantajele materialelor publicitare în presa scrisă, deoarece acest subiect este foarte puțin dezbătut în Moldova.

Avantajele publicității prin intermediul Ziarului Național


- Asigură transmiterea rapidă a informațiilor către consumatori.
- Prin intermediul secțiunilor ce abordează diverse subiecte permite transmiterea mesajului către anumite segmente de cititori.
- Timpul scurt între momentul predării materialului publicitar și momentul apariției publicației (se editează în fiecare zi de vineri).
- Datorită faptului că oamenii citesc ziarele pentru a se informa, ei sunt deschiși să afle informațiile pe care întreprinderea vrea să le transmită.
- Permite înserarea de pliante, fluturași, mostre.
- Accesibilitatea de a scrie un anunț pentru ziar, e mai simplu și ieftin, decât să pregătiți ca firmă un spot publicitar care e mult mai costisitor și mai complex. 
- Flexibilitatea de a modela macheta la nivel de formă, conținut, amplasare, frecvență, dimensiune, după preferință. 
- Ziarul asigură transmiterea informațiilor de ultimă oră către un număr mare de consumatori diferiți din toată țara.  
- Ziarele livrează aproximativ 95 % din tiraj în baza abonamentelor, așa că publicarea de articole publicitare este cea mai simplă metodă de credibilitate în fața clienților.
- Cuvintele scrise rămân în ziar și pot și accesibile oricând, pe când un spot la TV e momentan, nu poate fi revăzut, informația nu mai e accesibilă când doreste clientul.
-  Se adresează cititorilor cu vârsta cuprinsă între 12 și 60 de ani, din diverse categorii sociale. 
- Paginile sunt dinamice, atrag prin culoare și imagini. Oferă rubrici din politică, economie, cultură, agricultură, social, actualitate, sport, gastronomie, sănătate, internațional.
- Publicitatea în ziar are capacitatea de a descrie detaliat subiecte și domenii complexe, prin articolele scrise oamenii se informează despre ceea ce vor să cumpere. 
O importanță deosebită o are tirajul publicației, mai ales numărul cititorilor. Un exemplar este citit de mai multe persoane, ceea ce face ca numărul celor ce recepționează mesajul să fie foarte mare în comparație cu numărul de ziare abonate și vândute.

Ziarul este canalul de informare pentru cei "bogați" și inteligenți!!!

Comentarii