Treceți la conținutul principal

Moelleux au chocolat by Andreea Raicu

Eu sunt genul de om care nu prea prepară bucate, dar mai ales prăjituri. Am procurat recent cartea "Mănâncă şi arată bine!" de Andreea Raicu, e despre un stil de viaţă sănătos, reţete rapide şi apetisante, pe care simt nevoia să le pregătesc. Şi o fac, doar că selectiv. Azi am preparat o prăjitură delicată, cu ciocolată. Este desertul perfect, gata în 30 min. Iată reţeta mai jos.
Ingrediente
3 ouă
60 g de făină
100 g de zahăr
200 g de ciocolată neagră
50 g de unt
Preparare
Într-un bol se amestecă ouăle cu zahărul până se dizolvă zahărul, iar amestecul se transformă într-o spumă omogenă (eu am folosit blenderul, e mai rapid). După aceea se topeşte ciocolata (ruptă în bucăţele mici) în bain-marie. Când ciocolata s-a topit complet, se adaugă untul şi se amestecă până se topeşte, după care se toarnă peste spuma de ouă cu zahăr. Se toarnă făina progresiv, amestecând cu telul până se încorporează complet. Eu, pentru a nu risca să facă cocoloaşe amestec cu blenderul. Pune amestecul în forme, unse cu unt, până la 3/4 din capacitate şi apoi introdu formele (intr-o tavă) în cuptorul preîncălzit la 180-200 grade C. Pentru a rămâne ciocolata lichidă în interior, lasă prăjiturile la cuptor aproximativ 10-12 min, dacă le laşi mai mult, mijlocul se va coace şi se pierde efectul de lavă topită, însă prăjitura va fi în continuare delicioasă. După ce le scoţi din cuptor lasă-le să se răcească 1-2 min, apoi cu un cuţit separă uşor marginile de formele de copt şi răstoarnă prăjiturile în farfurii de desert, după care adaugă pe deasupra fructe, ciocolata rasă, etc. Se servesc imediat. 
Un desert excelent!

Comentarii

Trimiteți un comentariu