Treceți la conținutul principal

"Fluturi"

"Sunt un om care a înțeles, într-un târziu, că viața nu trebuie să fie perfectă, pentru a fi fericit - și că fericirea nu este condiționată de a avea totul, ci de a te avea pe tine, de a fi liber și de a avea iubire... Un om care s-a trezit adeseori în rutină și amorțit, care a rătăcit pe drumuri incerte și care a făcut alegeri proaste..."
"Sunt un om care a cunoscut binele și răul, care a ales rațional, un om care, atunci când privește în urmă, are multe regrete, multe lucruri nespuse, promisiuni neonorate, vise neîmplinite..."
"Sunt un om care iubește oamenii, care le înțelege rătăcirile și care nu uită că a avut propriile rătăciri... Un om care respectă alegerile celorlalți, oricâtă durere i-ar aduce și care nu judecă oamenii după prejudecățile proprii..."
"Sunt un om care se teme de singurătate, care nu se bucură de nimic, dacă nu împarte cu alții, un om care nu poate trăi doar pentru el... Sunt un om care va avea întotdeauna timp pentru oameni, o vorbă bună, o mângâiere, un zâmbet, o lacrimă și o inimă primitoare..."
"Sun un om... iubit, urât, aprobat, dezabrobat, acceptat, respins, înțeles, neînțeles, admirat, judecat... sunt doar un simplu om, care are nevoie de pace interioară, de echilibru, de locul lui sub soare, de steaua lui pe Cer, de vise... un om care vrea să iubească și să fie iubit."
"Am învățat că a aștepta după alții înseamnă timp pierdut și amânări inutile. Am învățat că nu are rost să mă zbat să fac parte dintr-o viață în care nu sunt dorită și nici să rămân în locuri unde nu mai am niciun rost. ...Am învățat că iubirea nu trebuie păzită.
Nu îmi vorbea, ca alți bărbați, despre fotbal, despre mașini și cuceriri personale, nici despre foste relații, ci despre viață, familie, vise și idealuri nobile."
"Probabil că Dumnezeu ne trimite în viață persoanele potrivite, în momentele potrivite, pentru a ne ajuta să depășim anumite etape, pentru a ne ajuta să evoluăm, pentru a ne ajuta să învățăm ceea ce trebuie, să ne regăsim, să ne iertăm, să iubim..."
"Pentru mine toți oamenii sunt egali, iar diferența o face doar caracterul lor. Atât."
"Viața este plină de surprize. Azi ai o direcție de mers, dar te trezești, de fapt, îndreptându-te către altă direcție."
"Mereu să credeți că Dumnezeu ne trimite ajutor, prin cele mai nebănuite căi și atunci când ne așteptăm mai puțin."
"O poveste neîmplinită aduce cu ea numai regrete și nu moare niniodată."
"Mi s-a spus că nu pot avea ceva ce nu e al meu, că nu pot ține lângă mine, oameni care nu-și doresc să-mi fie alături și că, dacă am pierdut, înseamnă că acel ceva sau cineva nu trebuia să fie al meu.
Dacă un om te iubește va fi lângă tine, fără să-i ceri și fără să faci eforturi ca să-l păstrezi alături."
"Să nu te irosești în zadar, să nu-ți sacrifici viața muncind pentru lucruri, să cauți să fii fericită, să nu îți refuzi nimic, să nu trăiești amânând ca și cum ai trăi veșnic, pentru că nu se știe când vine sfârșitul..."
"Să nu uiți niciodată cine ești, să nu lași oamenii să te transforme în cine vor ei să fii, nu uita că ești un om minunat... Trăiește frumos, caută să însemni ceva bun în viața oamenilor, retrage-te atunci când simți că nu mai aparții unui loc sau unui suflet și ia-o de la început, ori de câte ori va trebui..."

După cartea "Fluturi" de Irina Binder, Voumul I și II. 
București, România.



Comentarii